2014/02/02

YOU CALLED ME UP AGAIN JUST TO BRAKE ME LIKE A PROMISE

 photo IMG_2359.jpg
 photo IMG_2365.jpg
 photo IMG_2360.jpg

Heipähei! Mäkin alan pikkuhiljaa palautua tuolta Ruotsin reissulta. Meillä oli siis peli Tukholmassa Tyresöta vastaan. Pataahan sieltä tuli, mutta mitäs olisi voinut olettaakkaan, kun Tyresö kuuluu yhtiin Euroopan huippuseuroihin naisfudiksessa. Oli kuitenkin huippureissu ja kokemuksista rikkaampana nyt. 
Huomenna olisi vielä historian koe ja sitten ei enää mitään! Paitsi tietty ylppärit, joiden lukemisesta oon taas onnistunut luistamaan.. Ja parin viikon päästä on penkkaritkin! Vitsi, että mä ootan niitä! Vaikka mun tilaama asu ei ollutkaan ihan kuvanmukainen, mut ehkä mä siitä jotenkin saan fiksattua hyvän. Eipä mulla muuta, nyt voisin pikkuhiljaa mennä saunaan ja sitten peiton alle keräämään univelkoja takasin. Hyvää tulevaa viikkoa teille kaikille!

4 kommenttia:

  1. Ihana bleiseri! mistä se on? :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana asu! Munkin pitäis hommata valkonen bleiseri ja toi sun on kyllä täydellinen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos! Toi on kyllä täykkis! Ja löyty kaikenlisäks ihan vaan hennesistä! :-)

      Poista