2010/12/15

I´m like a bird I only fly away

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Heij på dig! Eilen oli kiva päivä. Mun oli tarkotus mennä töitten jälkeen nopee kattoo Hennesist sellasta velour-asua, mut mukaa lähtiki sen sijaan jotain muuta. Noi kaikki lähti mukaa noin parilkympil, eli superhalval. Ja oon jo vähän aikaa kattellu tollasten reisitaskuhousujen perään, mut ei oo vaan osunu kohalle ni nytte löyty just sopivat!
Tänää mul  ei oo harkkoja, koska huomen on alueleiri. Eli aijon vaan olla himassa loppuillan sitte ku pääsen puol kuuden jälkeen raahautumaan töistä himaan. Mutta eipä mulla muuta, moimoi!

P.s lupailin tossa pyynnöstä tehä sellasen meikkipostauksen mun arkimeikistä, et pyrin tekemään sen täs lähiaikoina. Jos teil on jotain muitaki postausideoita ni saa kertoa! :-)

6 kommenttia:

  1. Vautsi miten kivat housut! Paljon niillä mahto olla hintaa? :)

    VastaaPoista
  2. Ano: Eiks ookki! ;-) Mäki tykkään noist ihan sikana! Noi lähti ihan mahottoman halval ja makso vaa 15 e alennuksist :-)

    VastaaPoista
  3. Oi ku kivat housut oon itekki ettiny saman tyylisiä:)

    VastaaPoista
  4. Iina: Hihi. Nii no mullaki oli aluks ongelma, et ku ei löytyny mistää, mut nyt niit löytyy varmaa jo paremmin :-)

    VastaaPoista
  5. mistä noi housut on :-) ? mahtaako siellä vielä olla tuollaisia?

    VastaaPoista
  6. Ano: Noi on hennesistä :-) Ainakaa Trion hennesis ei ollu enää ku isoja kokoja =/

    VastaaPoista