2010/12/14

You´d better hope and pray that you make it safe

Photobucket Photobucket

Huomenta! Tänää mul tulee olee taas pitkä päivä, ku meen suoraa harkkoihin.Toivoittavasti menee paremmin ku eilen. Meinaa olin menos hallille, mut sit se oliki kiinni. Sitte ootinki suoralla, et alkais treenit ja sitte treenien jälkeen aattelin jäädä potkii vähäks aikaa, koska mun kyyti olis tullu vasta tunnin päästä, ni ei! En saanu potkii, koska ne tyhmät huoltomiehet ei päästäny mua, vaikka koko halli oli ihan tyhjä, koko kenttä oli ihan tyhjä, eikä siin ollu edes kesken mitää! Ne vaa laitto siel jotain verkkoja, enkä mä nyt kauheesti usko, et se olis niitä häirinny jos oisin jossain pienes nurkas vähän aikaa potkinu. Et ei terve taas!
Mut mä lähen nyt töihin, pitäkää kiva tiistai päivä! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti