2010/12/02

tahtoisin vain sen, särkymättömän sydämen

Photobucket Photobucket Photobucket

Ohan se ihan kiva herätä pari tuntii ihan liian aikasin, ku olis voinu viel nukkua. No mut sellasta se on, jos ei oo ihan hereillä tunneilla.
Ja kaikenlisäks tänää on matikan koe ja arvatkaa kaks kertaa, et osaanko mä...? En. Onkohan funktiot sun muut vaa ihan liikaa mun aivoille, koska mä en niitä näytä ymmärtävän, vaikka kuinka yrittäisin.
Today meen Mimmin kans keskustaa ja sitte illalla pitkästä aikaa pallolliset treenit. Tuntuu, et niistäki olis yli sata vuotta! Jees, mut pitäkää kaikki kiva päivä! :-)


Michael Jackson feat Akon-Hold myt hand

4 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis:) ja tykkään sun blogist tosi paljon!:)

    http://heyidiotiloveyou.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Iina: Höpö höpö en mä oo :) oikeesti? Tosi kiva kuulla :))

    VastaaPoista
  3. Oot niin kaunis ! Ja ihana toi vika kaverikuva! Tykkäilen sun blogista tooosi paljon :--)

    VastaaPoista
  4. Ano: Hihi en mä oo mut kiitti :) oii tosi ihanaa kuulla! :)

    VastaaPoista