2010/12/10

Never again will I kiss you never again will I want to never again will I love you, never

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ciao! Tää viikko on menny tosi nopeesti ja kivasti! Löydettii tänää viimein sellaset laskuhousut mitkä halusinki! Noi on Intersportista ja onneks siel oli tollasia, koska en todellakaan olis halunnu alkaa tilailemaan mistään noita, ku olis kuitenkin tullu väärä koko tai väri.
Mut nyt mulla on kuitenki tää väri päässä ja wish me luck, et täst tulis kivan värinen! Tänää mä aijon vaa pitää rennon koti-illan, koska oon ihan rättipoikki viimeviikosta, eikä viikonloppunakaan ehi kauheesti lepäämään. Have a great friday night! :-)

9 kommenttia:

  1. ihania kuvia linda! ja ihan sika makeet housut <3

    VastaaPoista
  2. hahahaha ei oo totta, pähkäilin eilen suht pitkään yhtä laulajaa ko en vaan muistanu sen nimee, sit luovutin ja nyt sulla on tossa sen nimi ko vastauksena :-D

    ps ihanat hiukset <3

    VastaaPoista
  3. Piia: Hahah kiva! :-D Voi kiitooos! <3
    Ano: Vooi kiitti! :-)

    VastaaPoista
  4. hei millä värillä ja mitä shamppoota/ hoitoainetta sä käytät ku sun hiukset on noin upeen kiiltävät =) ?

    VastaaPoista
  5. Hiphop is my style: Hmm nois kuvis olin värjänny sillä Loreal paris feria preference värillä, joka itseasiassa lupaakin kiiltoo kuudeksviikoks :-) En mä käytä mitään erityisii shamoita ja hoitoaineita yleensä tollasia mitkä on tarkotettu värjättyihin hiuksiin. En oo ite huomannu et ne olis kauheen kiiltävät, mut kiitos! :-))

    VastaaPoista
  6. voi tuota meidän lindaa :--) mä oon aina tyksiny sun tukast ;)) ja susta kokonaa <3

    VastaaPoista
  7. Hip hop is my style: Haha thääänks u 2 :))

    VastaaPoista