2011/02/02

I see your true colors and that´s why I love you

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Moikka! Värjättiin tänään Mimmin kanssa mulle raitoja ja näist tuli tosi kivat! Vaik noi kuvat ei nyt oikeen oo eduks, mut saattepahan jotain ensimakuu noista ;-) Vähän kyllä pelotti, et noist olis tullu oranssinkeltaset, mut noi vaalentu just sopivasti ja näyttää ainakin tälleen luonnossa tosi luonnollisilta! Me happy! Eilen oli ihan tappotreenit ja tää päivä onkin mennyt palautuessa, vaikka hiihtoa oliki koulussa. Kävin kanssa juttelemassa opon kanssa ja mulle on ainaki nytte jo tosi selkeet, et mihin oon hakemassa. Huomenna sitten treenit ja sillain. Ainii fysiikan koe meni ihan päin ******! Mut nou hätä, ei jaksa ressaa. Mutta ei mulla muuta, heihei!

4 kommenttia:

  1. Ihana Linda! :--)
    Voi mun tekis mieli vaan ylistää sua maastataivaisiin, oon pitkään jo miettiny et haluisin olla samallainen ku sinä xd
    Mut joo olet ihana♥

    VastaaPoista
  2. mihin oot hakemassa ? :--)

    VastaaPoista
  3. mihin aattelit hakeee? :) urheilulukioon? ooot tosi nätti nois kuvis ja kivat hiukset myööös :D

    VastaaPoista
  4. Ano: Voi kiitos! Haha ei kannata :-D Mut kiittii :-))
    Ano: Salppurin urluu ainaki ekana :-)
    Ano: Urluu joo. Hihi kiiitti :-)

    VastaaPoista