2011/02/24

This is my life my friend and I can´t be no one else

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Heij på er! Tänään oli ihan kiva päivä, ainaki alkuun. Koulus normipäivä ja sit iltapäiväl kävin keskustas kahvilla ja sitte kävin istumassa sen jälkän. Oikeesti ärsytti kyl aika huolel istuu ihan turhaa tunti siel, vaikka mitään en oo ees tehny. Sitte kävin kaupassa ja oikeesti mua ei ikinä, ei ikinä oo syytetty varkaaks, mut kerta se on kai ensimmäinenki! Meinaa kävin ostamas suklaata, sit se myyjä vaa, et otitko jotain tuolt äsken, olin vaa sillee, et en tietenkää ottanu, et näytäks mä siltä! Sit se vaa kysy, et saaks se kattoo mun laukkuu, olin sillee, et no kato vaa! Oikeesti, ei huhhu! Oli muuten viimene kerta ku enää tuol asioin. Ja ihanaa, enää muutama päivä ja sitten loma! En oo aikonu tehä mitään erikoista, tiistaina ja keskiviikkona on alueleiri ja mennää sitte Flamingoon yöks. Ja kai mä aika paljon aikaa vietän kavereitten kaa ja sitte treenaten. Mut nyt alotan ton Idolsin kattomisen, moimoi! :-)

2 kommenttia:

  1. mäkin haluisin flamingoon, oon kuullu niin paljon hyvää siitä :)

    VastaaPoista
  2. Milla: Mä en oo kans käyny siel koskaa, no mut hyvä! :)

    VastaaPoista