2011/02/26

UUS TUKKA

Photobucket Photobucket Photobucket

Apua! Kattokaa nyt mitä tehtiin eilen mun tukalle! Mut tykkään kyl siit ite tosi paljon! :-) Eilen olis siis Fannyn synttärit ja tytsyjenilta ja tuli sit leikattuu mulle polkkatukka. Oli jo aikaki tosiaan leikata noi, kun latvat niin huonossa kunnossa. Tiiän kyl, et mul tulee niin kova ikävä niit, pitkii, mut life is. Ja ainahan noiki kasvaa takasin! Ei mulla muuta halusin vaan tulla hehkuttamaan näitä hiuksia ja laitan myöhemmin sitten kuvia eilisestä ja silleen, koska mulla ei oo niitä ittelläni! Moimoi! :-)



Ellie Goulding-The writer

11 kommenttia:

  1. huiii miten sä raaskit :-D siis hyvin sopii mut ite en kykenis.. =D

    VastaaPoista
  2. Siis ei vitsi et oon kateellinen, oon just halunnu pitkää et mul ois paksut hiukset et sais leikattuu tollee mut pitää nyt vaa kasvattaa munki ;) noi on niin mageet! oot upee love u!

    VastaaPoista
  3. Viivi: Mä en tosiaan tiiä miten mä raaskin! Kai se johtu siit et olin kavereitten kaa, ja ku laitoin fesarii sellasen jutun ni en voinu peruukkaa :-D
    Tiia: Nii kyl ne siit kasvaa! Kelaa mullaki täs on ollu sellanen kolmen vuoden kasvatus ja nyt lähti sellaset vaatimattomat 20 senttii ;s mut hei hiukset on uusiutuvaluonnonvara ;)

    VastaaPoista
  4. noi on iha sika hienot oikeesti ! mä oon niin ylpee et teit ton koska siis noi sopii sulle aivan sika hyvin !

    VastaaPoista
  5. vähän oot laittanu noi kivasti tohon kuvaan :) mullaki on sellanen tosi onnistunu olo, isoin prosessi koskaa mitä mä oon tehny, mut kannatti !

    VastaaPoista
  6. noi on tosi kivat noi hiukset :--) ! mut ite en olis ikinä pystyny leikkaamaa noi radikaalisti :d

    VastaaPoista
  7. Aliisa: Vooi kiitti! :-) Hihi kai se leikkaminen sit kannatti ;)
    Jessica: Haha ne on sillee oikeestaa ku laitoin ne siel Fannyl sillo aamul. No sä leikkasit nää ihan sairaan hyvin! Kiitti viel hani :)
    Emppu: Kiitti!:-) No kyl muaki aluks mietitytti tosi paljon, mut tulin sit tohon tuloksee et joo

    VastaaPoista
  8. noi on ihan kivat mut musta ne pitkät oli ehkä kivemmat (;

    VastaaPoista
  9. Ano: Nii olihan ne ihan kivat... :)

    VastaaPoista
  10. noi lyhyet hiukset sopii sulle paljon paremmin! :)

    VastaaPoista