2011/02/15

We are beautiful no matter what they say, words can´t bring us down

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Moi kaikki! Siirsin tossa pari päivää sitte kaikki mun omat kuvat tolta vanhalta koneelta tähän koneelle ja tuli niin ikävä kesää ja kaikkia noita aikoja. Venaan jo ihan innolla, että lumet sulais ja pääsisin taas ajelemaa tolla mun kullalla ja käyttämään tota mun rakkaustakkia. Miks pitää olla näin kylmä? Oi miksi! Meijän treenitki on jouduttu siirtämään halliin, kun ei tuolla ulkona nyt oikeen tarkene treenaaman. Ja torstaina olis YH:n koe ja siihenki pitäs lukea, onneks sain kuitenkin jo eilen tehtyä uskonnon esseen, koska alkaa pikkuhiljaa noi kaikki koulujutut puskea päälle. Eipä mulla muuta, moimoi ;>

2 kommenttia:

  1. vituttaaks u et päässy stagee

    VastaaPoista
  2. Ano: No suoraan sanottuna joo, mut emt oon vaan eniten niin pettyny itteeni

    VastaaPoista