2011/04/19

And I still want to believe Anything can happen in this world for an ordinary girl

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kattokaa kuin ihanan neuleen tai villapaidan tai mikskä tätä ikinä haluu kutsuukkaa ni löysin! Aivan ihana, ja kerranki mulla kävi hyvä tuuri, koska löysin tän alennuksesta, eikä hinta todellakaan kirpassu! Tää velotti vaan jotain 5 euroo normisti olis ollu kakskybää. Me happy!
Kävin myös kyselemässä tänää niitä hemmetin mainoksia, eikä tullu ei. Paitsi pitää tehä viel pari puheluu ja kysästä vielä. Kaikenlisäks tajusin eilen, et tän viikon loppuu pitää olla kerättynä kannattajanimilista eli 30 nimee. Se on sellanen juttu et maksaa kolme euroo et saa nimensä sellaseen kausijulkasuun, ja joukkueelle vähän sponssia. Mulla on tällä hetkellä yks nimi siinä listassa ja seki on mun pikkuveli. Great!
Huomenna on matikan valtakunnallinen ja arvatkaapa kaks kertaa oonko mä lukenu/osaanko. En. Hyvä mä, mut en vaan jaksa avata tota kirjaa ja alkaa pänttäämään jotain samperin phytagoranlauseketta! 
Vappuna lauantaina on meijän eka sarjapeli, joten kaikki vaan sinne kispiin yheltä, vaikka mä varmaan oon penkillä koko pelin tai sitte pääsen 15 minuuttia soheltamaan sinne kärkeen... Okei nyt lopetan tän angstauksen ja koitan tehä jotain hyödyllistä, moimoi!
Big Sean ft. Chris Brown-My last

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti