2011/04/10

Never say never ♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Heisulivei! Tänää on ollu tosi kiva päivä oltiin Monan kaa kattomassa toi Justin Bieber leffa ja mä oon ihan _rakastunu_! Voi luoja se oli hyvä ja sit heti ku Justin tulee suomee ni me ollaa siel kyl heti ekoina hyppimässä ja kiljumassa! Ja sitten sen jälkeen käytiin vähän kuvailemassa ja sellasta. Ainiin ja olinhan mä eilen niillä yötäki! Oli tosi kivaa, käytii morottamassa kavereita ja silleen. Huomenna taas kouluun ja mä en jaksa! Toivottavasti nää ihanat ilmat jatkuu, koska nyt on ollu ihan sairaan upeet ilmat! Mut mäpäs lähen tästä nyt saunaan, moiksun!
P.s Kuunnelkaa tää biisi, ihan sairaan ihana! Tulee melkeen tippalinssii tätä kuunnellessa!
Justin Bieber-Born to be somebody

15 kommenttia:

  1. Meil on samis Converset(vissii..)!!! :D <3 oot paras!

    VastaaPoista
  2. oii se leffa on niiiin ihana!! :)) ja toi biisi <3

    VastaaPoista
  3. Ronja: Haha kiitti! :-D

    Ano: Joooo älää oon ihan in love! :-)

    VastaaPoista
  4. ou gaaad oot liian kaunis )= mis olitte kattomas se Justin Bieber leffa ? =)

    VastaaPoista
  5. Sofie: Ougaad en olee! Tuol Lahen Finnkinos! :-)

    VastaaPoista
  6. aaa mä en tienny et Lahes on finnkino hahaha =D !

    VastaaPoista
  7. Sofie: Haha kaikki te stadilaiset luulette et lahti on joku tuppukylä mut ei tää kuules oo ;)

    VastaaPoista
  8. LAHTI ON NII HEMMETIN STADI !!! vittu mie asun landel =) !

    VastaaPoista
  9. Sofie: :DDDDDDD no niin mäki kyl!!

    VastaaPoista
  10. LAHTI EI OO EES LÄHELKÄÄ LANDE !!! asut iha " stadis " =DDD tai siis ku ei Lahti oo ees landen näköstä =D !

    VastaaPoista
  11. Sofie: Haha no nii ei ookkaa, mutku ite en asu keskustassa vaan vähän syrjemmällä :D

    VastaaPoista
  12. jaa mä asun kans maatilan lähel ja tääl on peltoia ja sen jälkee tulee mäkkäri ja kauppakeskus ja ruokakaupoi ja fudis kenttii =D !!!

    VastaaPoista