2011/04/08

Best team ♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Mörjestää! Mul oli tänää se enkun valtakunnalinen ja se oli tosi helppo! Mul ei varmaa koskaa oo ollu noin hyvää fiilistä, et on tuntunu et osas tosi hyvin enkun kokeen jälkeen. Jes! Tänää oli myös treenit, jotka oli aika höntsät, koska huomenna on peli Kouvolan susia vastaan (kai?).
Iskä oli myös ollu ihana ja ladannu mun skopan akut ja kohta pääsen jo ajelemaan mun hanilla! Alkaa jo pikkuhiljaa tuntua siltä, et olis kevät ja kesäki sieltä joskus tulisi, kuhan ei nyt taas aamulla heräis siihen et ulkona on on (taas) ihan valkosta. Hope not..
Tänään mä aijon vaan löhöillä himassa, ehkä kattoa jotain leffaa ja syödä pitsaa! Jep tiiän, hyvää peliin valmistavaa ruokaa, mut ehkä oon nyt urheillu täl viikolla niin paljon, et oon sen ansainnukki. Hyvää perjantaita kaikille teille ihanille!

Ray J-Can we fall in love

16 kommenttia:

  1. VITTU TOI ON EERIKKILÄSTÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    VastaaPoista
  2. pelaaksä honka-hoogeessa?

    VastaaPoista
  3. ahaa...paras joukkue??????????? ööööö cool:)

    VastaaPoista
  4. Sofie: KATOS PERKELE!! Ku siel oli se alueturnaus :-D

    Ano: En pelaa ku ihan kuusysissä, mut noi kuvat on alueturnauksesta :-)

    Ano: ?? yes it is :-)

    VastaaPoista
  5. mä olin siel ku meil oli jengin kaa semmone leiri siel ja siel on nii vitu hyvää ruokaa =DDD !!!

    VastaaPoista
  6. Sofie: Joo varsinki ne leivät!!! :-D mitä sä harrastat?

    VastaaPoista
  7. perkele mä rakastan niit leipiii , söin niit varmaa 10 joka kerta ku oltii safkaaamas =d ja harrastan fudist TOTTAKAI =) !!!

    VastaaPoista
  8. Sofie: Jooo sama!!! :-D missä jengissäää?

    VastaaPoista
  9. joo oon huomanu et pelaat fudist =DDD ja ööö HPS ( helsingin pallo seura ) ooks kuullu ? =D

    VastaaPoista
  10. Sofie: Haha hups :-D Jooo oon mä kuullu, minkä ikäsis pelaatkaaa?

    VastaaPoista
  11. pelaan HPS -96/95 ja äöäöäö mennää ens viikon to BARCELONAAN pelamaa yht cupii :d !!!

    VastaaPoista
  12. Sofie: Nojooooooooo epistäkö :p mäki itseasias lähen Barcaa syksyl ;)

    VastaaPoista
  13. hahaha (; ah ens viikol !!! cool =) !

    VastaaPoista
  14. Sofie: Oon kateellinen sulle! :-D

    VastaaPoista