2012/04/04

But now your just somebody that I used to know

IMG_9464
IMG_9461
IMG_9458

Hihi kuvasin mun muruja nyt kun ne on vielä (!) valkoset. Ärsyttävää, kun tuolla ulkona pitää sataa koko ajan lisää tota lunta ja sitte kun aurinko paistaa ni tiet on täyttä semmosta loskapaskaa, kun se sulaa. Huomenna mä lähen Allulle Helsinkiin päin ja sit ehkä vois vetää noi ihanuudet jalkaan, jos siellä ois vaikka kevät, kun täällä lahessa näyttää olevan täystalvi.. Meillä olis suunnitelmissa mennä huomenna illalla kannustamaan Pelicans voittoon ja lauantaina mennään sit varmaan kiertelemään sun muuta kivaa! Ihanaa päästä pitkästä aikaa pyörimään tonne pääkaupunkiseudulle päin, kun se paikka tuntuu aina vaan olevan paljon enemmän mua! Mut nyt mä alan valmistautumaan illan peliin, meil siis huikee paikalliskamppailu reipasta vastaan! :-D Hyvät illan jatkot! 

3 kommenttia:

  1. Aivan upeet noi conssit! Mistä oot ostanu ja paljo makso :D?

    Jos viittit, nii käy kattoo munki blogi, www.blognamedsweet.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Iina: Haha stadiumist ja 48 ku oli joku alennus juttu :) jop mä tsekeen :)

    VastaaPoista