2012/04/01

People throw rocks at things that shine and life make love look hard

DSC_0095-tile
DSC_0117
DSC_0152
DSC_0120

Terveisii täältä hissan kirjan takaa! Tänää oon koittanu lukea ja oon saanukki ihan hyvin luettua, mut vielä puuttuu 50 sivua... Ajattelin nyt tässä, kun pidän "taukoa" kirjotella vähän kuulumisia tänne. Eilen oli kiva päivä olin kattelemassa peliä hallissa ja menin sit siitä Mimmille. Käytiin vähän kuvailemassa sen uudella kamsulla ja käytiin moikkaamassa Nuppua ja hakemassa leffa ja syötävää. Joop, eilen tuliki vedettyä ihan semisti kaikkee näin sopivasti ennen dietin alottamista. Meinaa huomenna mä alotan kokeilemaan Gfg-diettiä! Mitähän siitäki tulee... Oon mä yrittäny huijata tänään ihmisiä esim. sillä, että nilkka olis murtunu ja jäis pelit välistä tai että oon leikannu sivusiilin.... Haha ilmaset huvit taas, mut hei hyvät aprillipäivät teille! 

11 kommenttia:

  1. mikä toi gfg-dieetti sitten on? :)

    VastaaPoista
  2. AA ihana toi sun huppari! meee like <3

    VastaaPoista
  3. Ano: No siin on semmoi ruokaohjelma jokaselle päivälle niinku määäriä ja mitä pitää sunnillee syyä et ei mitää herkkuja ja sit kuitenki treenataa ja kiinteytetää :)

    Enna: Löysin sen Mimmin vaatekaapista...me like it too:(<3

    VastaaPoista
  4. toi huppari !! ihana. pidän muutenki sun blogist ja tyylistä tosi paljon :)

    VastaaPoista
  5. millä salilla alat käymää:)? taiku eiks gfg perustu sihen et on salitreenii 2-4krt viikos?

    VastaaPoista
  6. ilmoittauduitko siihen mukaan tai että maksat siitä? kerro sitten kokemuksia onko tehokas!

    VastaaPoista
  7. Ama: Hihhii kiitti!:p

    Ano: No siis mä varmaa käyn ainaki 2 krt/viikkoo meijä koulun salissa ku mä vähän sovellan tota ku mul on muutenki 3 aamutreenit viikkoo ja 4 omat treenit eli yhteensä 7 pallotreenit, ni mä nyt sit kelasin et teen just sit joka päivä noit kiinteyttävii liikkeit sun muita :)

    Ano: Siis löysin vaa netistä tommoset ohjeet ni nyt ajattelin ite kokeilla :) Joop kerron sitte jos alkaa tuloksia näkymään! Toivottavasti alkaa!:)

    VastaaPoista
  8. hei voisitko kertoo sun lantionympäryksen ja et mikä koko sulla on noista dr denim kissyist ko oon ostamassa ja mulla eioo mitää hajuu ton koon suhtee ja oon iha hukassa! ja voisitko kertoo pitääkö siihen sun kokoon olla paksu sääri ko mulla on tosi levee lantio ja hirmu pienet sääret ni kyllä vähä herättää kysymyksii tää housun osto :DDD

    VastaaPoista
  9. Ano: No mulla on aika levee lantio jtn 86cm mut siis kyllä kannattaa ostaa ne!! Mul on ollu S kokoset ja sitte mun vaaleen siniset oli xs mut noi on tosi venyvät ni oikeestaa ne käy ihan minkäkokosille vaan! ja ei tarvi olla paksu sääri, kun ne on ekaks ku kattoo niit housuja ni tosi kapeet mut ne venyy, joten ne on ihan slim mut silti tuntuu siltä ku olis verkkarit jalassa :-D Käy kokeilemassa ja jos tuntuu kivoilta ni osta ihmeessä!:p Mun mielestä ainaki parhaat housut mitä löytyy!

    VastaaPoista
  10. hei mä oon kans alottamas ton gfg-dieetin! oon kuullu pelkkää positiivista siitä mut mun silmään ainaki tarttu netistä pelkkä ruokavalio. puhuit jostain kiinteyttävistä liikkeistä, löytyyks netistä ohjeita siihen:)? oot tosi kaunis! (enkä ees tiiä miks sun pitäis mitää dieettiä alottaa:D!!)

    VastaaPoista
  11. Ano: Joo mä löysin tämmösen treeniohjleman netistä http://katoalaskikatoa.blogspot.com/2011/08/uudet-gfg-ohjelmat-naisille.html ja mäki toivon et tää toimii! Kiiitos!! Haha haluun päästä kesäkuntoo ja semmosee ku olin ennen! :)

    VastaaPoista