2012/04/09

I'm not Adele. I don't wish "nothing but the best" for you. Die bitch

IMG_9628
IMG_9639-tile

Mun on pakko saada kirjottaa tätä ahistusta pois. Mulla on tällä hetkellä niin paska fiilis! En edes muista millon viimeks olis tuntunut näin pahalta. Oon itkeny varmaan enemmän kun koskaan. Oon ajatellut niin paljon asioita ja tehnyt vaikeitaki päätöksiä. Aina elämä ei mee niinkun elokuvissa ja ihmissuhteet sattuu, eikö se niin mee? Että kun ensin saa jotain hyvää ni jossain vaiheessa se kuitenkin menee pilalle, eikä saa riemuita liikaa hyvistä asioista, koska jossain vaiheessa tulee kuitenki se karma ja pilaa kaiken. Tää pettymyksen tunne tai petetyks tuleminen ihan miten vaan sattuu. Enkä ala tässä avautumaan enempää mihin liittyy, mutta kipeetä tekee. Mun olo on jotenki ihan tyhjä ja sisältä ihan voimaton. Meinas purskahtaa treeneissäki itkuu, ku yks harmiton syöttö meni vastustajalle. Okei totta puhuen tekis mieli nytkin itkeä. Itkeä tää koko olo pois. Auttaispa se. Kohta meen nukkumaan, jos mun unessa oisin vaikka onnellinen. 

11 kommenttia:

  1. :( voi sua, koita pärjätä <3 oot tosi nätti nois kuvissa!

    VastaaPoista
  2. vaikken tiedäkkään mistä puhut, ni tiedän tunteen ja voisin seistä jokasen sanan takana jonka kirjotit. Mutta yks asia jonka tiedän on se, että sun olos varmasti paranee ja itkeminen auttaa oikeesti. Oot vahva, pärjäät kyllä :-) tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. Apua pakko kommentoida tähän vaan että trust me on this, mutta se itku pitää itkeä pois. Vaikka tuntuu ihan kamalalta, kun joku sanoo että tietää ton olon, aion sanoo sen silti. Universumi ei laita ikinä kenenkää hartioille enempää ku mitä se ihminen jaksaa kantaa ja oot niin vahva tyttö ! Ite itkin melkein kuukauden putkeen, mutta voin sanoa että enään se itku ei tule, vaikka kuinka yrittäis :-D Ja se sama karma antaa sit niin paljon hymyä takasin, et ne itkut itkis uudestaan moneen kertaan. Vaikka en sua tunnekaan, mutta sen tiiän että tota sun hymyä ei saa maailmalta piilottaa :-)

    VastaaPoista
  4. ahahah toi otsikko!! :DD Mä niin tiiän mistä sä puhut.. ihmissuhteet on perseestä

    VastaaPoista
  5. itselläkin oli vasta tilanne että itkinitkin ja itkin. hetkeksi helpotti se, kun laitoit musiikit täysille ja makasit vaan ja itkit. lopulta lähelle kuitenkin tuli ihminen jolle pystyin puhumaan ja silloin kaikki lopulta helpotti. voimia sinne ♥

    VastaaPoista
  6. tää teksti kuvas niin hyvin mun tän hetkisiä tunteita, paitsi etten mä osaa enää itkeä. on muuten hassua lukea sun blogias, kun meillä on aika paljon yhteisiä tuttuja!
    toivottavasti kunnon yöunet auttaa sun pahaan oloos, kaunotar (-:

    VastaaPoista
  7. Ano: Kiitos, ja kyl mä pärjäään <3

    Ano: Kiitti noista sanoista! Ja olit oikeessa, niin se auttoki!:-)

    Annasofia: Kiitti ihan hirveesti noista sanoista, ne ihan oikeesti auttoi! Ja sai myös ajattelemaan. Ja itkeminen, se auttaa oikeesti vaikka hassulta se kuulostaakin.. Tää kommentti piristi ihan valtavasti oloa! :-)

    Enna: joo toi oli niiin osuva!! no älä viitti......

    Katjaja-: Joo mä tein ton saman. kaikki maailman nyyhkybiisit vaan kovalle ja sit kaikki vaan ulos! Ja puhuminen helpotti ihan hurjasti!! Kiitos<3

    Taru: <3

    Ano: Ihana kuulla, että joku voi samaistua tänne!:-) Mut harmi jos sullaki tämmönen olo, ei oo ollenkaa kivaa :( Hih yöunet auttaa aina, kiitos :)

    VastaaPoista
  8. ihmisiähän me vaan ollaan, ja kaikki tekee virheitä ja oon samaa mieltä ku mitä sanot tossa uuemmassa postauksessa että usein se anteeksanto on kivuttomampaa ku antamatta oleminen. musta sun kannattais antaa anteeks ja koittaa unohtaa koko paska, vaikka sekään tuskin ihan helppo juttu on!
    pärjäile! :)

    VastaaPoista
  9. Ano: Niiimpä toi on ihan totta mitä sä sanot! ja melkein kaikki ansaitsee toisii tilaisuuksia... Joo ei oo helppooo mut mä yritän!:) kiitos!:)

    VastaaPoista