2012/04/02

sHE IS brOKen

DSC_0002
DSC_0004
DSC_0240
DSC_0016
DSC_0079
DSC_0090
DSC_0258
DSC_0015
DSC_0224

Moro paskoille! Siis mulle, meinaa mulla oli tänään hissankoe ja vaikka eilen niin perhanasti luinkin, niin silti jouduin palauttamaan lähes tyhjän paperin. Ja siis mä vaan toivon, ettei se maikka keksi kiusallaan antaa mulle siitä jotain 5-, etten pääsis uusintaan.. Yritti noi jo pelotella silläkin, että sen maikan uusintakokeet on kuulemma niin vaikeita, ettei niistä sitten ainakaan pääse läpi, että congratz vaan Linda! Nojoo päivän kruunas viel toi ihana ilma ulkona, aurinko paistaa ja kuivalla asfaltilla käveleminen arat silmillä on parasta..... Tai sitten tuolla hemmetinmoisessa lumisateessa 20 sentin lumikinoksissa rämpiminen on syvältä! 

9 kommenttia:

  1. tekisiks joskus jotain vaatepostaust tai jotain asukokonaisuuksii ku sul on aina niin kivoja :p niiku asu1 , asu2 , jne, vaik katteleisit vanhoi asukuvii ja laittaisit tai ottaisit uusii? meinaa joskus tulee kauheit vaatekriisei , ni sit vois tulla vähä kattoo tänne inspiraatiota yhestä postauksesta mis ois kaikkii? se ois tosi kiva :) jos ymmärsit mitään mun selityksestä? oot niin kaunis btw <3

    VastaaPoista
  2. Ano: Tajusin!!! :-) Ja joo voin tehä, oon itseasias aatellukki et voisin tehä semmosen mihin oisin koonnu jotain kivoimpia asuja :-) Ja Taaaack så mycket!! :-)

    VastaaPoista
  3. Jep niis lepolan uusinnois se ei itekkää tiiä kaikkii oikeit vastauksii ni lue ainaki miljoona kertaa se kirja!:)

    VastaaPoista
  4. Jessica: Kiitos paljon!!:)

    Ano: Jeppp tsemppii mulle :-D

    VastaaPoista
  5. kivoi kuvii :)

    tuu hei kattoo munkii blogi, joka tottakai kaipailee aina uusia ihania lukijoita :-)jos vaikka tykkäisit !
    http://themomentsoflaura.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Laura: Kiitos paljon! Ja hei käyn tsekee! :-)

    VastaaPoista
  7. ´mistä toi mimmin farkkupaita on?

    VastaaPoista