2012/05/25

I can't hear you, so I'll just laugh and hope it wasn't a question

IMG_1631
IMG_1644
IMG_1638

Heippa ihanat! En mä tätä oo unohtanu, vaikka musta ei oo hetkeen kuulunukkaan! Jotenki kamera ei oo ollu messissä, enkä oikeen oo tehnykkää mitää. Tai no silloin kun oon, ni kamera ei tietenkää oo ollu mukana... Hyvä minä! Nyt taas höpöttelen.. Koeviikot on mun mielestä niin jees! Tai no ei sillon, jos ei oo lukenu yhtää ja on paljon vaikeita kokeita, mut nyt mulla on ollu niin chillii! Okei en oo kyllä vieläkään lukenu, ja ensviikolla taas ehkä kirotaan sitä päivää, kun päätettiin, että mennään lukioon, mut nyt nautitaan siitä, että voidaan hengata kokeen ja valmistelun välissä tuolla ihanassa ulkoilmassa! Ja siitä, että koulu loppuu aina yheltä! Tänään ei oo treenejä, joten voisin ehkä raahata itteni lenkille ja sit huomenna peli! Huomen illalla luokkatapaaminen VIHDOIN! Cant wait!!

5 kommenttia:

  1. oot täydelline ja ihanan ruskee! (: oon kateelline! (: ps. ihanat hiukset!

    VastaaPoista
  2. ano: en ooo ruskee :ss sukkahousut, see en ole täydellinen ;) mut kiiitti paljon!:)

    VastaaPoista
  3. Vooi vitsi söpö asu :)

    http://guabk.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Cecilia: Hih voi kiitos paljon :p

    VastaaPoista