2012/05/30

Wake up boy, I like you

IMG_1781
IMG_1778
IMG_1787-tile

Moikka! Haha tuntuu, että mulla on toi toppi joka postauksessa päällä, heh heh. Kävin äsken kaikkia blogeja läpi ja tuntuu, että joka toisessa valitetaan tulevista säistä. Mä en edes viitsi vaivautua forecan sivuille, koska mä en haluu tietää huonoista tulevista ilmoista! (Jos niitä siis on tulossa, tosin hirveen moni ei varmaan valittais, jos siellä helteitä oltais luvattu) Mä ajattelin laittaa sormet ristiin ja toivoa, että tulis hyvät säät, sillä sain tänään mun työvuorolistatki ja näyttäis siltä, että ihan hyvältä näyttäs! Kuvat on viimeviikonlopulta, kun oltiin Tarun kanssa satamassa ja radiomäellä hengailemassa (syömässä). Tänään oon päntänny koko filosofian kirjan läpi, sain meinaa pienen pispiraation! Sokrates oli viisas, koska hän tiesi, ettei tiennyt=kai mäki nyt sit oon ihan helvetin viisas?!

1 kommentti: