2012/05/09

No, I am not a single. I am in a long distance relationship because my boyfriend lives in the future

IMG_1126
IMG_1052
IMG_1130
IMG_1151

Hei på er! Tänään olin Riinuskelin kanssa, mutta musta ei saanu tänään edes yhden yhtä hyvää kuvaa, joten saatte ihailla mun kaunista ystävääni! Oot ihana! Tää päivä on ollu jepa heti sen jälkeen kun pääsin koulusta. Ollaan pyöritty ja jauhettu kunnolla asioita. Tänään on kyllä tullut päivän mitävittua-hetki jo muutamaan otteeseen. Meinaan järkytyttiin, kun katottiin, että semmoset pikkujätkät vetää kaupungilla röökiä. Kysyttiin sitten, että minkä ikäsiä pojat on, ni vastas että menossa viidennelle luokalle. Tulevaisuuden ylpeydenaiheet? Toinen kerta tuli nyt illalla, kun mulle linkitettiin semmonen video missä on nainen kuka hakkaa, potkii ja läiskii sen vauvaa? Miten ihmiset voi olla niin julmia, että voi tehdä tollasta? Mä en kertakaikkiaan tajua! Mihin tää maailma on oikeasti menossa?

7 kommenttia:

  1. voi vitsi nää siun otsikot on kyllä aina yhtä huippuja:D piristää miu päiviä!

    VastaaPoista
  2. Erehdyin kans kattomaan ton videon, ihan järkyttävää eikä edes tiedä mitä tohon pitäs sanoo. Voi sitä kyynelten määrää jo ensimmäisen 15sek jälkeen!! Ihan kamalaa.

    VastaaPoista
  3. riina on jumalaisen kaunis

    VastaaPoista
  4. Ella: Hahahha no voi ihanaa!! Hyvä ;)

    Ano: Jooo älä viitti, mullaki :(

    Ano: I know ;)

    VastaaPoista
  5. Moikka! Mulla ois sulle pieni haaste :) http://likeashiningstar-ellu.blogspot.com/2012/05/good-best-friend-sometimes-tell-us.html

    VastaaPoista
  6. Ellu: Kiitos!! Oon hirveen laiska kyl näisssä, mut ppitää kattoo jos saisin aikaseks :)

    VastaaPoista