2012/12/25

2013 Will be my year

IMG_6773
IMG_6821
IMG_6769
IMG_6778
IMG_6786
IMG_6749

Huomenta kaikki! Mun jouluaatto meni oikein mukavasti. Tänä vuonna joulussa korostu eniten perhe ja yhdessäolo, sillä enään ei oikeen ole sellaista samanlaista lahjojen odotusta kuin ennen. Esimerkiksi, kun pienenä tahtoi aina miljoona eri lahjaa, niin tänä vuonna mulla ei oikein ollut mitään mitä oisin halunnut. Kyllä sieltä lahjoista kuitenkin paljastui ihan kivoja ja tarpeellisia juttuja. Tänä vuonna mä odotin eniten sitä jouluruokaa ja ai että mä rakastan sitä! Aamulla herättiin ja syötiin riisipuuroa. Aamupäivä meni lastenohjelmia katsellen ja iltäpäivällä lähdettiin käymään hollolan kirkolla haudoilla ja perinteisesti joulukirkossa. Mun mielestä siellä on aina niin ihanan tunnelmallista ja vaikka ei muuten kirkossa usein käydäkkään, niin musta jouluna on ihan kiva siellä käydä rauhottumassa. Sitten kotiin ja kynttilöillä valaistuun saunaan, jonka jälkeen joulupukki pyörähti täällä meilläkin. Tänä vuonna mä sain olla joulupukin roolissa haha. Ja lahjojen availun jälkeen vihdoin joulupöytään! Namnamnam. Tänään olis tarkotus mennä mummolle syömään ja kahvittelemaan. Toivottavasti teillä kaikilla on ollut oikein rauhallinen ja ihana joulu! 

1 kommentti:

  1. Osaatko hymyillä kun aina vaan vedät huulet mutruun, sori näyttää tosi IHQULTA... :) Koitahan nyt !

    VastaaPoista