2012/12/18

Don't fall in love. Fall of bridge, it hurts less

IMG_6545
IMG_6550

Vihdoin sain ostettua mulle talvikengät, missä ei oo korkoa! Tää päivä sai olla viimenen päivä, kun palelen tuolla matalavartisissa converseissa nilkat paljaina! Kaiken lisäks löysin maailman söpöimmät kuoren mun puhnuu! Pitihän mun kuitenkin tehä tän eteen jotain ja teinki sitten kaks tuntia tässä illalla yhteiskuntaopin ylppäritehtäviä ja vähän enkkua. Hyvä minä! Huomenna ois taas aika kiireinen päivä, kun treenit alkaa jo puolviideltä. Ainut mikä helpottaa tässä kamalassa jaksossa on noi vanhojentanssi harkat. Musta ne on ihan parasta!! Mutta nyt meen nukkumaan, niin jaksan aamulla herätä aamutreeneihin. Moiksu ihanat! 

8 kommenttia:

  1. ihanat kengät! mistä oot löytäny noi? :)

    VastaaPoista
  2. Mistä noi kenkulit on? Paljon? :))

    VastaaPoista
  3. täydelliset kengät, oon ettiny tollasia jo pitkää mistä löysit:)

    VastaaPoista
  4. kenenkaa tanssit? :)

    VastaaPoista