2012/12/04

This is my life and I won't be told what's supposed to be right

IMG_6362
IMG_6411
IMG_6382
IMG_6422
IMG_6395
IMG_6431
IMG_6359
IMG_6421

Moi kaikki! Tänään on ollut hyvä päivä, ainakin siihen asti kunnes pääsin kotiin. Oltiin koulun kanssa tuolla Studia expoilla ja siellä oli ihan mielenkiintoisia juttuja. Ite en oikeen mitään ihmeellistä sieltä saanut mukaani, kun tiiän jo minne haluun jatko-opiskelemaan. Lähettii sitte tyttöjen kanssa siitä keskustaan vähän shoppailemaan ja löysin täydellisen huivin ja vielä täydellisemmän laukun. Tuntuu, että kulutan loppuun ton ruskeen laukun ni nyt sain onneks toisen lempparin sen rinnalle. Kotiin palattua iski jäätävä asukriisi. Huomenna esiinnytään Lyseon itsenäisyysjuhlassa, eikä mulla oo mitään päällepantavaa. Ei lohduttanut sekään, että kokeilin tänään Zarassa yhtä täydellistä mekkoa, mutta jätin sen kauppaan, koska ajattelin, että kyllä mä nyt jotain keksin. No en keksinyt. Onneks mun kamuilla on vaatteita, joita voi aina lainailla... Vähän jänskättää, jos unohan huomenna taas sanat, kun en oo niin paljon treenannut.. Haha! Btw miks stadissa on niin kivoja jouluvaloja, mut täällä Lahessa ihan rumia? Ja miks mulla ei oo vieläkään talvikenkiä. Oon Conversejen ympärivuotinen kestokäyttäjä..

2 kommenttia: