2012/12/23

Make my wish come true, all I want for Christmas is you

IMG_6653
IMG_6670
IMG_6657
IMG_6671
IMG_6654

Heissan kaikki! Missä mun joulufiilis?! Tuntuuko teistäkin, ettei oo oikeen samanlaista tunnetta, kun ennen? Musta tuntuu. En tiedä miks, mutta ehkä se joulufiilis tulee sitten viimeistään huomenna. Sillä huomennahan on jo joulu! Aika hulluu, et tää aika vaan koko aika menee niin nopeesti! Tänään mulla oli työpäivä ja kysympä vaan, että kuka urpo menee töihin kaks tuntia liian aikasin?! No minäpä tietenkin.. Luulin, että mulla alkais 10 niin oiskin alkanut 12 vasta. Teinpä sitten semmosen kevyen kymmenen tunnin työpäivän. Voin sanoa, että oon nyt ihan puhki! Onneks nyt on loma! Eilen oltiin kaveriporukalla viettelemässä ihan vaan leffailtaa ja oli kyllä mun mielestä ainakin tosi kivaa. Nyt mulla ois lomalla tiedossa lähteä ainakin rauhottumaan Pohjanmaalle ja sittenhän on jo uusivuosi! Hyvää joulua muruset! 

12 kommenttia:

  1. oot nii ihana , hyvää jouluu sul ! <3

    VastaaPoista
  2. noi sun silmät<3 ja hyvää joulua sinullekki!

    VastaaPoista
  3. Btw, ootko sä missä töissä? :)

    VastaaPoista
  4. sul on ihan uskomattoman kauniit silmät! ja hyvää joulua sulle :)

    VastaaPoista
  5. Mitä teet uv:na?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo suunnitelmat ei oikeen oo ihan valmiina vielä, mut vietän sitä ainakin mun parhaiden ystävien kanssa :-)

      Poista
  6. This is my firѕt time νisit at here anԁ i am
    in faсt happy to read eveгthing at single place.


    Here is my web blog - nummerupplysningen

    VastaaPoista