2013/07/24

Se ei halunnu mua vaik mä halusin sen, mitä ikinä teen sitä saa mä en

IMG_4901
IMG_4898
IMG_4894
IMG_4890

Heippa! Mulla kävi tänään perus moka, kun olin ajatellut, että tänään vois ottaa asukuvia ja otinkin kameran mukaan, kun mentiin Hennin kanssa päivällä kiinalaiseen mukaan, mutta olinkin unohtanut muistikortin kotiin.. Otettiin sitten muutamat huonolaatuset kuvat puhelimella. Tänään ei sitten näköjään paistanutkaan aurinko, joten korvattiin biitsipäivä kirjastopäivällä. Kohta meen kattomaan peliä ja pitää kattoa pitääkö sitä pukea toppatakki päälle, kun tuolla ulkona on niin hemmetin kylmä. Joko huomenna ne helteet sitten alkais? Toivottavasti sillä ollaan suunniteltu biitsipäivää huomiseks Sannan kanssa ja olis kiva, ettei sitäki tarvis muuttaa joksikin toiseksi päiväksi.. Heissan älsklingar! 

2 kommenttia:

  1. ihana asu! mistähän toi bleiseri on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Se on hennesistä aika kauan sitten kyl ostettu :-)

      Poista