2013/07/25

Wish that I could stay forever this young


IMG_0537

Heissan alla! Oon taas postailu tuulella, sillä ens viikolla ei tuu postauksia, koska oon silloin Turkin auringon alla mun tyttöjen kanssa! Ei tunnu todelliselta, että meillä olis lähtö jo lauantaina!! Vastahan me varattiin matka ja laskettiin päiviä. Tänään näin vihdoin Sannaa ja oltiin maauimalassa ottamassa aurinkoa ja tietysti vähän juoruilemassa. Mikäs sen parempaa. Räpsittiin sit myös asukuvat vaatteista, jotka heitin päälle ennen lähtöä. Ihanaa, kun oli pitkästä aikaa oikeesti hyvät ilmat ja treeneissäkin tuntu hyvältä vetää ittensä oikeesti piippuun. Mulla on nyt sellanen olo, että taidan jopa lenkkaritkin pakata mukaan, jos jaksais vaikka joku aamu lenkille lähteä siellä Alanyassa. Huomenna aamuvuoro töissä, joten taidan painua unten maille. Heippa ihanat! 

12 kommenttia:

  1. ihanat noi sun shortsit ja muutenkin tosi kiva asu! :)

    VastaaPoista
  2. miten sun polvet näyttää tollasilta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sellanen pigmenttihäiriö niissä siks ne on tollaset :)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja täytyy sanoa että sulla on upea tyyli! Jatka samaan malliin :-)

    VastaaPoista
  4. Eiks noi housut tunnu inhottavilta kun näyttää puristavan tosi pahasti? :o Ihailtavaa itseluottamusta kuitenkin! :)

    VastaaPoista
  5. oi vitsi sulla on kiva tyyli ja tosi ihania kuvia muutenki! :)

    VastaaPoista
  6. Oon usein miettinyt blogia lueskella että mistä kaupoista ostat sun vaatteitasi? Ps. Jos rusketukses on aito niin yksi kateellinen ilmottautuu :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo yleensä perus Ginasta tai H&M, mut sit tietty aina kun pääsee käymään esim Zarassa niin myös sieltä :-)Haha joo en oo koko kesänä joutunu huijaamaan rusketuksessa kun tuli niin hyvä pohja Canarian reissulta ;)

      Poista