2013/07/20

She was a smart girl until she fell in love

jooojooo

Moikka taas muruset! Ajattelin nyt tulla laittamaan teille pienen kuvapläjäyksen viimepäiviltä, kun musta ei oo taas hetkeen kuulunut mitään. Viime viikonloppuna olin Hongan naisten kanssa Tammisaaressa pelaamassa yhdessä turnauksessa ja oli tosi huikeeta pelata noin paljon paremman joukkueen kanssa ja vielä päästä avaukseen. Sain pelata melkein täydet peliminuutit ja olin tosi tyytyväinen peleihin. Uskalsin olla rohkee, enkä pelännyt pelata niin kun mä osaan. Vihdoin sain pelata omalla paikallani topparina ja se tuntu taas niin hyvältä. Mä en edes muista milloin viimeks oon nauttinut niin paljon pelaamisesta!

jiiijii

Viimepäivinä on ollut ihan hiton huonot ilmat, eikä oo oikeen voinut nauttia auringosta, joten mä oon monena iltana kietotunu mun peittoon ja laittanut Gossip Girlit pyörimään. Sitä sarjaa vaan vois kattoa vaikka kuinka paljon!

jou

Keskiviikkona näin Petraa pitkästä aikaa ja kävin tsekkaamassa sen ekaa omaa asuntoa. Unelmoin koko ajan enemmän ja enemmän siitä omasta kämpästä, jonka mäkin jo tahtoisin. Käytiin sit sen ja Jennin kanssa muutamilla ja oli kyllä tosi hauska ilta! Laulettiin karaokea ja nolattiin ittemme totaalisesti, mut ennenkaikkee naurettiin niin et mahaan sattu. 


jjjjj

Tänä viikonloppuna oon ollut töissä ja eilen pidettiin hauskaa Ennan ja Miksun kanssa. Oli kyllä taas huippukiva ilta! Tänään aamulla kävin laitattamassa ripsenpidennykset ja nää on ihanat!! Illemmalla oon menossa Saaran ja Maijan kanssa suunnittelemaan meidän tulevaa reissua, sillä siihen on enään tasan viikko aikaa! Apua lähenee lähenee! ;-) Pitäkää kiva viikonloppu muruset! 

4 kommenttia:

  1. ihanaa ku postaat taas :-) vaikka et mitää kunnon taukoo pitänykkää mut kuitenki !

    VastaaPoista
  2. Hei, missä on hyvä karaoke paikka?:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha emmä oikeen tiiä ku en usein käy lauleskelee mut armaksessa keskiviikkosin ku sinne itekki pääsee :-D

      Poista