2013/07/10

Take a chance you never know what might happen

IMG_4334
IMG_4327
IMG_4333

Moikka! Mulla on ihan kauheen hyvät fiilikset tällä hetkellä! Kahen ja puolen tunnin pallotreeni takana ja nyt vaan valmistaudun huomiseen peliin. Oon siis menossa Fc Hongan naisten kanssa Tammisaareen sellaseen ku Ladies nordic soccer turnaukseen. Mua jännittää kauheesti päästä tollaseen hyvätasoseen turnaukseen mukaan pelaamaan hyvään joukkueeseen, mutta maanantain treenien jälkeen jäi kyllä ihan rauhalliset ja hyvät fiilikset. On taas palautunu treenimotivaatio fudikseen takasin, oon ilonen. 
Hypättiin muuten Saaran kanssa viikonloppuna Summer Upissa tandenbenjihyppy ja oli kyllä siistein juttu mitä oon koskaan tehnyt!! Festareilla oli tosi hauskaa ja sunnuntaina tuntu kyllä jaloissa, että on koko lauantaiyön tanssinut ja pomppinut. Nyt voisin pikkuhiljaa alkaa keksiä itelle jotain tekemistä, joten moiksu ja hyvää loppuviikkoa! 

4 kommenttia: