2011/08/03

Mitä eroa on naisella ja patterilla? Patterilla on positiivinenkin puolensa

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Moikka! Kuvat on öö kai toissa lauantailta Tonilta, kun meil oli sellanen ns. luokkatapaaminen. Silloin oli kyl kivaa! Mä en voi käsittää, että koulut alkaa jo ensviikolla!! Kelatkaa, musta tuntuu ihan siltä, kun vasta kesäloma olis alkanu. Tuntuu, ettei siitä olis kun pariviikkoa, kun me kelattiin, että ei vitsi kohta alkaa kesäloma ja nyt se on jo kohta loppu! Mut niin se aika vaan menee nopeesti jos on kivaa ja tää kesä on kyllä ollut tosi huippu! Oon viettäny hirveesti aikaa kavereiden kaa ja saanu vanhoista kavereista entistä parempia!  Hirveesti mitään erikoista en oo tehny, mutta hauskaa mulla on ollu! Mut vielä vähän yli viikko lomaa ja aion pitää hauskaa vielä nää viimesetkin päivät, vaikka tää päivä taitaakin mennä ihan löllöily päiväks, kun suunnitelmat peruuntu, enkä jaksa alkaa kehittelemään mitään hah. Ainiin ja porukat lähtee huomenna Roomaan, joten minä ja veli ollaan tääl himas ihan kaksistaan viikonloppu. It's going to be great!

6 kommenttia:

  1. oon vähän kade sulle, vaikka blogiin ei ehkä kirjoteta niitä paskimpia juttuja ni sun elämä tuntuu rullaavan aika hyvin, oot kaunis ja vaikutat ns. suositulta. ihania noi pojat sitäpaitsi, varsinki toi mustavalkonen ja vikan kuvan ruutupaita. mä sulan tääl ruudun takana, ahh.

    VastaaPoista
  2. ihan kauhee kuva!! ja kauhee ikävä luokkaa::(

    VastaaPoista
  3. Ano: Kiitos :) Mut ei mun elämä mitään glamourii oo. Tällä hetkellä ei mitään suurempii draamoja ja ihania ystäviä ympärillä, mutta ihan normaalia elämää mä elän :) Ja pojatki varmaan olis ihan sulaa vahaa, jos ne kuulis, et niistä tolleen puhutaan täällä ;)

    Saara höpöhöpö ja mullaki! :(

    VastaaPoista
  4. hahhaa repesin tolle otsikolle :D
    luv uuu <3
    -nuppu

    VastaaPoista
  5. kui reilui porukoita, munki porukat lähtee huome roomaa ja jättää mut iha yksi :-D shit :-D

    VastaaPoista
  6. Nuppu: Hahaa tajusin nyt et olis pitäny mielummi laittaa et mitä eroo on patteril ja MIEHEL :DD luv uuu tooo <3

    Emppu: Hahaaa just kivaa olla yksin =)

    VastaaPoista