2011/08/09

Nevermind I'll find someone like you I wish nothing but the best for you too

Photobucket Photobucket Photobucket

Huhhuuu nyt oon kyl niin hapoilla, et ei huhu. Meil oli ihan kamalat tappotreenit ja huomenna kuolen niin todennäkösesti, meinaa jojo-testi ja päälle omat treenit. Tsemii. Mut pointti oli tän päivän asu ja kattokaa mitä porukat toi mulle  Roomasta!! Punasii matalavartisia consseja ei löytyny mistään lahen liikkeistä, kaikki tsekkasin, mut nyt vihdoin noi popot on mun! Alkaa myös pikkuhiljaa iskee paniikki, kun ei oo mitään koulukirjojakaa vielä ja enää kaks päivää koulunalkuu. Pelottavaa.. Ja sisimmissäni oon ihan kikseissä! Mulla olis niin paljon kirjotettavaa kaikesta, mutta taidan jättää ihan suosiolla kertomatta ja raapustaa ne vaikka tonne vihkoseen, mitä kukaan ei koskaan tuu näkemään. Hyvät yöt!

4 kommenttia: