2012/07/08

Baby, I'll never let you go

                      IMG_3254
                      IMG_3299
                      IMG_3335  
                      IMG_3300

Superhyvää iltaa teille kaikille! Mulla on ollut eilen ja tänään ihan sairaan kivaa! Eilinen SummerUp meni ylihyvin ja Mohombi oli ihan törkeen hyvä! Oli sika kivaa vaan nähdä kaikkia kavereita ja nauttia siitä tunnelmasta siellä. Ja huh huh oli kuuma. Illan kohokohta oli ehdottomasti se, kun pääs kaikkien yläpuolelle kaverin niskojen päälle ja näki suoraan lavalle eikä tarttinu pomppia siellä maassa, että näkis kuka siellä lavalla esiintyy, hah. Mut seki oli vaan hetken huumaa, ku järkkärit tuli heti valittamaan... Tuolla on vaan aina niin hyvä fiilis ja sitä muistelee sit tässä vuoden mittaan, ensvuotta tottakai ootellessa! Tänään ollaan lagitettu Hennin kanssa rannalla ja käytiin sitte muutamat kuvatkin räpsimässä. Toi mussu oli tuonu mulle tuliaisiks Bulgariasta tommosen ihanan pitsisen tuubitopin, love it! Mut nyt oon niin väsynyt, että heitän vaikka huomenna teille eiliset asukuvat, sillä itse festareilta mulla ei oo muuta kuvamatskuu ku puhelimella otetut, ku kameraa en jaksanu raahata mukanani.. Mut nyt suhkun kautta nukkumaan, heippa!

11 kommenttia:

  1. ootko muokannu sun jaloista ne läiskät pois?

    VastaaPoista
  2. älä muokkaa läiskiä pois vaa anna niitten näkyä ja näytä ettet häpee niitä koska mitä väliä itsevarmuus on kaunista ja oo ylpee siitä että on jotain erilllaista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on kyllä totta. Mut tottahan on se, ettei mun itsevarmuus oo viel sillä tasolla, etten häpeis niitä ollenkaa, kyl mä myönnän, et peittelen niitä itseruskettavilla sun muilla tököteillä vaikka ei mun niitä tarttis hävetä! Jotenki mulla on vaa jääny niin paha mieli ku pienenä aina kyylättiin ja kyseltii hirveesti ja sit tuli semmoi olo et onko mussa joku vika.....

      Poista
  3. vooii lindarakas ei haittaa jos on semmoset läiskät:) hölmö!

    VastaaPoista