2012/07/04

The worst kind of love is the one when you want someone but you know you can't have them

IMG_9875-1

Ihan ensimmäiseks haluun pyytää anteeksi tästä hiljaiselosta! Mun päivät on menny siihen tahtiin, että oon ollut töissä ja sitten treeneissä ja sit jos oon jotain muuta tehnyt niin tietenkään mulla ei oo ollu kameraa messissä...Laiska minä, koitan ryhdistäytyä heti kun paranen, eli luultavasti seuraavaa kunnon postausta nähdään vasta viikonloppuna, sillä oon nyt kipeenä ja huomenna saan tietää, että onko mulla angiina ja kuumetta sen 38.8, joten sain saikkua muutamaks päiväks. Viimeviikonloppuna juhlittiin kaverin synttäreitä ja oli tosi kivaa! Tuleva viikonloppukin tulee olemaan varmaankin tosi jees, sillä lauantaina oisin menossa Summer Uppiin. Onko teistä moni tulossa? Mun oli tarkotus mennä molempina päivinä, mutta nyt kun tuli tää sairastuminen niin en voi perjantaina sinnekkään mennä, kerta en oo kykenevä töissäkään olemaan... Toivottavasti teillä on ollut ja tulee olemaan mukava loma! 


                                                                             xoxo Linda

6 kommenttia:

  1. such a great outfit *-* love your leather jacket. you look very pretty and i love your blonde hair

    love
    beauthi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Beau: Thank you dear:) I loved that hair also, this is an old picture :)

      Poista
  2. mistä toi valkonen paita!

    VastaaPoista
  3. koska tulee sun lauluvideoita? :)

    VastaaPoista