2012/07/19

Of course life is a bitch. If it was a slut, it would be easy

                          IMG_3527
                          IMG_3528

Omg mä oon niin kikseissä! Justin Bieber nimittäin on tulossa Suomeen! Arvatkaa kaks kertaa, kuka tekee ihan mitä vaan sen eteen, että saa liput! Ja täällä nous molemmat kädet ylös. Minä! Kauheet sotasuunnitelmat jo, että kuinka hommataan liput. Pakko saada! Eilen treffattiin aamupäivällä Maijan kanssa ja tommosissa kuteissa vetelin siellä keskustassa. Iltapäivällä nähtiinkin sitten Fannya ja Sirjaa ja illalla menin treeneihin. Ja mikäs se tänään, kun heräsin pilkotti sieltä ikkunasta. Aurinko! Olinkin melkeen unohtanu, että miltä se auringonpaiste näyttää. Oli sitten pakko mennä ottamaan hetkeks brunaa ja tulihan ne rusketusraidatkin esiin. Mutta eipä mulla muuta, oon liian sekasin tosta ihanasta ilouutisesta, että mun on pakko nyt lopettaa! Pus! 


5 kommenttia:

  1. Mun mielest sulle sopii paremmin sellai kylmempi ruskee hiuksii ku nyt toi on tollai punanen :-D Mut ihana asu ja näin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitti !=) ja joo oonki ajatellu värjätä takas semmosiks tummanruskeiks =)

      Poista
  2. aiotko soittaa lippupalveluun vai hakee jostain (mistä?) lippupisteestä liput?

    VastaaPoista