2012/07/16

Those late night conversations where everything comes out and you admit everything

IMG_3510

Moi! Viikonloppu tuli ja meni työtkin loppu, mutta tänään sovittiin kuitenkin vielä jatkavasta sopimuksesta, joten saan jatkaa siellä töitä aina silloin tällöin kun tarvitaan! Viikonloppu sisältyki töistä, extempore Helsinki-reissusta, kavereista ja hyvästä fiiliksestä. Mitä muuta voiskaan toivoa? Sunnuntaina nähtiin Petran kanssa pitkästä aikaa ja naurettiin taas kyllä vatsalihakset kipeiks, tätä tyttöö onkin jo ollut ikävä! Tänään mä oon vaan ollut ja kävin keskustassa hakemassa yhdet vaatteet ja tarttuhan sieltä mukaan muutama muukin kiva juttu. 


                         IMG_3493
                         IMG_3500
                         IMG_3495

Lähdin sit käväsemään keskustassa tommosissa kuteissa. Ostin ton paidan kai eilen ja se on mun mielestä tommonen ihana rento ja söpö. Ärsyttää, kun ei voi käyttää mitään sortseja ku noi kelit on mitä on. Ja kaupoissakin on alkanut jo kattoa kaikkia neuleita sun muita, kun tuolla on noin kylmä! Tänään mukaan tarttu sit muutamat alusvaatteet Ginasta ja metallinen kello jostain Trion korukaupasta. Mulla ei oikeesti pitäis olla rahaa yhtään ylimäärästä, kun tuntuu, että se vaan palaa mun käsissä? Onko kellään muulla havaittavissa tätä samaa ongelmaa?


IMG_3514

Tämmönen söpöliini. Mut eipä mulla muuta, hyvää yötä ihanat!

9 kommenttia: