2012/10/16

Dark and lonely I need somebody to hold me

IMG_5762
IMG_5782
IMG_5766
IMG_5774
IMG_5760

Haha tänään, kun tulin koulusta kotiin yritin epätoivoisesti ottaa itselaukasimella itestäni kuvia. Silläkin kustannuksella, että naapurit kattelee ihmeissään mun touhuja, mä halusin tänään postata teille jotain. Kun olin aikani sählännyt kameran kanssa veljeni tulee kotiin ja ilmottaa, että mun täytyy ottaa siitä uus profiilikuva. Hah kerrankin sain vapaaehtoisesti sen mun kanssa kuvailemaan! Äsken kävin lenkillä ja tein lihaskuntoa. Musta on niin ihana käydä juoksemassa tuolla peltoreittejä sun muita, kun täällä landella asustelen. Varmaan ainut asia, mistä tykkään täällä. Huomenna treffataan Fannyn kanssa koulun jälkeen. My girl is back! Nyt on pakko mennä tekemään läkysyjä! Mulla menee niin jumiin ton matikan kanssa, voiko joku jakaa sitä matikan älyä vähän mullekkin? 

2 kommenttia: