2012/10/31

Oh you're dating my ex? Cool, I'm eating a sandwitch.. Want those leftovers too?

jejejejejjeje

Tänään mä heräsin aamulla ihan kamalaan kurkkukipuun. Päätin kuitenkin, ettei se estäis mua menemästä aamutreeneihin ja kouluun. Iskä kuitenkin kehotti mua mittaamaan kuumeen, ja kuumettahan mulla oli. Menin sitten takasin nukkumaan ja seuraavan kerran heräsin puol kahdelta. _Vähän_ univelkoja vissiin. Loput päivästä oon vaan makoillut ja lukenut kirjaa, välillä vähän kattonut telkkaria ja nyt istun tässä koneen ääressä kirjottelemassa teille. Jotenkin on tuntunut tosi hassulta palata takas arkeen, kun koko loman vietin ystävien kanssa ja hetkeekään en varmaan ollut yksin. Nyt kun on yksin kotona tulee vähän semmonen fiilis, et jaaahas mitäs sitä nyt oikeen tekis. Myös toi pimeys on hirveen masentavaa. Onneks mulla on sentään koulupäivät niin, että pääsen jo yheltä, niin kerkeen edes vähän tota valoa näkemään. Toisaalta on ihanaa, kun tulee talvi ja joulu ja kaikkea. Huomennahan pitäisi jo olla marraskuu. Tosi outo, tuntuu, että just oli vielä vasta kesä ja nyt ollaan jo näin pitkällä! Hyvää Halloweenia teille kaikille! 


Tän hetken lempparibiisi. Niin ihana. 

10 kommenttia: