2012/11/06

Can I have this dance?

page

Jotain, mitä mä inhoon maailman eniten on hammaslääkärille meneminen ja se, kun kuulen sen hammaslääkärin sanovan, että mun viisaudenhammas täytyy poistaa. Oon kuullu niin paljon kauhutarinoita noiden poistosta ja kuinka kipeetä se tekee, niin mulla melkeen alko siinä vaiheessa kyyneleet valumaan silmistä, kun kuulin et eiiikää nyt mullekki käy niin. Mun päivät on nykyään niiin tylsiä, että huhhuh. Vihdoin, kun oon saanu ladattua noita Pretty little liarsin jaksoja koneelle, oon vaan kattonu niitä koko ajan. Ja oon niin koukuttunu!! Onneks meillä alko eilen treenit, niin saan taas edes vähän sisältöä elämääni. Oon myös ajellut jonkun verran autoa ja uskaltauduttiin mamin kanssa keskustaankin ajamaan ja voin ylpeenä sanoo, että eilen ajoin jopa parkkihallissa, hyvä minä! Ja sitten täytyy vielä vähän pahoitella näitä insagram-kollaaseja. Tänäänkin mulla oli kamera mukana, mutta eihän tuolla mitään kuvia voinut ottaa, kun taivaalta sataa ties mitä kakkaa. Olipas sekava postaus, tähän loppuun kuitenkin vielä sen verran, että tulis jo se kunnon talvi ja paljon lunta. Mun tekee niiiin paljon mieli laskemaan! 

P.s Tasan 100 meijän Wanhoihin!! 

12 kommenttia:

  1. sun täytyys tul rukal :D tääl on ihan törkeest lunta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin täytyiski!! ois niin kiva päästä jonnekki lappiii! :-)

      Poista
  2. Onks sulla jo mekko wanhoihin hankittuna? (-:

    VastaaPoista
  3. hoj että, ois nii helppoo jos omaki mutsi ois ajo-opettajana! saas nähä mitä mun ajotunneista tulee, koska sillo on salee lunta pari metrii ku ne tunnit alotan :D

    ps. wanhoja ootelles ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha joo toi on oikeesti niin hyvä ku mami opettaa mua! Sillon ekan kerran ku ajoin sain vaa kauheit kikatuskohtauksii ku se auto alko sillee ihmeellisesti pomppii, ni mietin vaa et mitähän mä siel autokoulussa oisin jonku ajo-opettajan kanssa onnistuunu :---D Hhahah :-D No älä! ;-)

      Poista
  4. pretty little liars on ihan sika hyvä ! Oon kattonu kaikki jaksot mitä on nyt tullu :D kuka on muuten sun vanhojentanssi pari :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin onnn!! Mä oon vielä aika alussa mut oon niin koukussa! Välil saatan kattoo putkee joku neljäjaksoo jos mul ei oo muutakaa tekemistä :-D Ja mun pari on Jerry :-)

      Poista
  5. Millai mekko ja minkä värinen :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmoi prinsessa mekko, ja se on semmoi keltanen :-) Saman värinen ku sil Belle prinsessalla (jos tiiät...) :-DD

      Poista