2012/11/27

Life is short, there is no time to leave important words unsaid

IMG_6269 – Kopio-tile
jjjjjiii
IMG_6270 – Kopio-tilekk

Huh oon ollu tänää ihan jäätävän ahkera! Aamulla mulla oli vaan musantunti, jonka jälkeen käväsin hakemassa Hennesistä mukaan yhden neuleen ja tulin kotiin. Sit päätin lähteä lenkille tekemään pyramidijuoksun, joka kesti noin tunnin, minkä jälkeen tein päälle vielä 45 minuutin lihaskunnon. Ja nyt hapottaa!! Ja kerrankin saan nauttia tästä koeviikosta, sillä mulla on enään jäljellä ruotsin koe, eikä siitäkään tarvitse ressata. Ja jihuu nyt mulla on vanhojentansseihin kampaaja ja meikkaaja! Vielä, kun sais hommattua mekkoon uuden vannehameen. Onko kellään tietoa, mistä löytyis 4-vanteisia vannehameita?? Ens viikolla alkaakin jo tanssitreenit. Voi, kun aika menee koko ajan nopeesti. Ja you know what, mun 18-vuotis synttäreihin on enään jäljellä 59 päivää!! 

5 kommenttia: