2012/11/19

Dear math, I'm sick and tired of finding your x. Just accept the fact that she is gone. Move on dude.

IMG_6112

Hei vaan kaikki! Taas se viikonloppu oli ja meni ja tietenkään mulla ei oo sieltäkään yhtäkään kuvaa. Noh kuitenkin viime viikonloppu meni oikein rattoisasti! Perjantaina oltiin tosiaan kattomassa sitä Jesse Kaikurantaa ja ai että se oli hyvä! Kymmenen kertaa parempi livenä! Huh mä kun muutenkin oon näiden itkubiisien rakas ystävä, niin kyllä muutaman kerran tuli tippa linssiin tän herran laulaessa. Upee ääni todellakin. Lauantaina olin töissä ja illalla mentiin tyttöjen kanssa syömään ja siitä jatkettiin kavereiden kanssa pitämään lisää kivaa. Sunnuntai-aamuna sitten taas virkeenä töihin. Tänään oli aika hauskaa, kun meillä oli aamutreeneissä taekwondoa. Haha, voitte vaan kuvitella.. Huomenna vapaa ilta, joten voisin vaikka hemmotella itteäni ja värjätä ton kamalan juurikasvun. Plus viettää loppu illan halaillen ja pussaillen tota mun yhteiskuntaopin kirjaa, kun ei muutakaan ole. Voisin vaikka samantien mennä naimisiin sen kanssa. Amen. 

4 kommenttia:

  1. JEEE uus postaus !!! haha oon sun viimepostauksen jälkee käyny joka päivä kattoo monta kertaa et joko oot kirjottanu uuden ja nyt se tuli:---) ja oot tosi kaunis tossa kuvassa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää IHANA!! oon ollu nyt vähän laiska... pahoitteluni :/ Kiitos paljon sulle tää kommentti piristi ihanasti päivää! :-)

      Poista
  2. Ihana kuva susta :) ja niin totta toi otsikko... :D

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :-) hahahah älä, menee hermot noihi matikan juttuihi!! :-D

      Poista