2012/10/30

What about goodnight kisses?

IMG_5961
IMG_5950
IMG_5919
IMG_5936
IMG_5970-tile
IMG_5926
IMG_5994
IMG_5935

Oon elossa! Eilen, kun kävin koneella tajusin, että siitä taitaa olla aika pitkä aika, kun viimeksi oon postannut. Jotenkin mun syysloma oli hirveen täytteinen, koko ajan olin menossa johonkin suuntaan, eikä se kamera oikeestaan ikinä roikkunut mukana. Mun loma huipentu viikonlopun joukkueen päätösristeilyyn. Elämäni parhaita päiviä, en muista milloin mulla ois ollu noin kivaa kun tuolla! Oli myös kiva pitkästä aikaa päästä Tukholmaan vähän shoppailemaan. Paluu arkeen taas ei ollutkaan ihan niin kivaa. Univelkoja vähän liikaakin ja tuntuu, että väsyttää ihan koko ajan! Mut mun dietti/kuntokuuri alkoi nyt, joten nyt loppu herkut sun muut ja terveellinen elämäntapa hello. Mä taidan nyt alkaa lukemaan huomiseen sanakokeeseen, joten adios amigos! 

14 kommenttia:

  1. Voi kuinka kaunis oletkaan! :)

    VastaaPoista
  2. aaa eikä , ihanaa , siel on iha viel syksy ,mä oo tääl rukal ja tääl on jo talvi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulispa tännekki jo kunnolla! Inhottavaa tämmöi, et on ihan sairaan kylmä ja lunta, mut tosi vähän et näyttää viel ihan rumalle :( mä haluisin jo laskettelee! :-) Btw ruka on ihana paikka!!!

      Poista
  3. toi takki on ihana ! mistä ostit :)

    VastaaPoista
  4. hei miten/missä oot laittanu noi minx kynnet??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai näille on joku oma nimityski :-D Nää on ihan vaan ostettu Ginasta! Tämmöset painettavat tekokynnet! :-)

      Poista
  5. ompa kivat noi sun kynnet ja takki!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiiitos! :-) Nää kynnet vaan ei oo kovin kestävät...

      Poista
  6. Sulla on oikeesti maailman upeimman väriset silmät! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti?? apua olipa ihana päivän piristys! Kiitos! :-)

      Poista