2012/10/20

I have date tonight, with my bed. We're totally gonna sleep together.

jippii
miiuu

Moikka kaikki! Mun loma on alkanut oikein mukavasti, vaikkakin tän päivän vietin töissä niin ei haitannut yhtään! Eilen oltiin porukalla kattomassa toi Paranormal activity 4 ja oli se pelottava! Täytyy myöntää, etten oo aikasemmin yhtäkään paranormalia kattonu, mut ihan hyvä leffa oli. Mun vieruskavereilla taas ei varmaan ollut ihan niin kivaa, kun leffan jälkeen kädet ihan tunnottomat, kun mä puristin niitä peloksissani. Haha oivoi sitä naurun määrää, kun olin aatellu, ettei kukaan kilju missään leffateattereissa, mutta heti ekasta säikähdyksestä mä olin se kuka siellä ekana kiljui... 
Tänään olin aamuvuorossa töissä ja kotiin päästyä mun oli pakko ottaa päikkärit. Siinä tuli sitte vahingossa nukuttua about 4 tuntia, hups.. Tänään rentoilua mamin kanssa ja huomenna vielä töihin ja sitten alkaa lomailu! Hyvää lomaa teille kaikille, joilla se nyt tällä viikolla on! :-)

P.s En vaan pysty olemaan nauramatta aina, kun luen ton tekstin, mikä on otsikkona. Haha so funny! 

6 kommenttia: