2014/01/17

BE WITH SOMEONE WHO BRINGS OUT THE BEST IN YOU







Murr nyt menee kyllä pikkuhiljaa hermot!! Oon koittanut tässä jo monta tuntia miettiä, että miks tää pilaa näiden kuvien laadun näin pahasti, enkä vieläkään saa näitä tänne niin, ettei ne ois tällästä kakkaa mitä nyt on.. Ihan kun ois jollain kamerakännykällä otettu nää..
No anyway tänään on ollut hyvä päivä, joten en anna tän pilata fiilistä. Oon nähny Monaa pitkästä aikaa ja löytänyt muutamia kivoja juttuja taas kaupungilta. Huomenna piti olla peli, mutta se on peruttu pakkasten takia. Ei tää fudis ookkaan mikään talvilaji.. Hah!
Huominen päivä meneekin sit varmaan treenaillessa ja koulujuttuja tehdessä. Maanantaiksi pitäisi saada väsätyksi kolme vastaustekstiä... Mistäs mulle motivaatiota saatais?
Hyvää viikonloppua murut!

4 kommenttia:

  1. Mulla nää kuvat näkyy kyl hyvälaatusina:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai näkyy? No toivottavasti se on vaa mun kone missä ois vika!! :)

      Poista
  2. Hipheiii tääl yks kade!! Oot ihan superkaunis :')

    VastaaPoista