2014/01/01

My year 2013

Vuosi 2013 on ollut upea vuosi. Alkoi mun synttäreillä, kun tulin täysi-ikäseksi. Jatkui yhellä vuoden parhaimmalla jutulla nimittäin vanhojen tansseilla. Siinä ohella vanhojen risteily ja kaikki muut siistit kekkerit.
Keväällä tuli yks vuoden kohokohdista nimittäin Justin Bieberin keikka, jota olin oottanut niin kauan. Ahh! Sieltä melkein suoraan perheen kanssa Canarialle. 
Kesä oli ihan mahtava! Hengailin paljon kavereiden kanssa, olin töissä, istuttiin terdellä, välillä käytiin vähän juhlimassa, paljon futista ja treenaamista, juhannus tahkolla, uusia ihmisiä, uusia kokemuksia, ruskettunut iho, satama hengailut, öiset auringonlaskut, hyppyrimäelle kiipeäminen keskellä yötä, lämmin ilma, parhaat frendit ja se mahtava fiilis.
Kesän kruunas meidän pitkään suunnittelema Alanyan reissu tyttöjen kanssa! Maailman paras kesä. 
Syksyllä paluu arkeen ja ylppäreihin lukemiseen. Ehkä isoin muutos mun elämässä oli se, että vaihdoin jengiä ja siirryin Espooseen. Vanhat jengikamut jäi ja uusia tuli tilalle. Treenimatkat piteni, mutta treenit parani. 
Loppuvuosi on tullut sinkoiltua joka suuntaan, ehkä vähän liiankin ahkerasti. 

Joka tapauksessa tää vuosi 2013 on ehkä yks mun elämäni parhaimmista vuosista. Oon ollut ihastunut, ehkä jopa vähän rakastunut, tuntenut että joku välittää, nauranut, pitänyt hauskaa, pettynyt, itkenyt, masistellut joskus aika paljonkin, todennut että miehet on perseestä, vaikka sitä kuinka uskois, että on löytänyt hyvän. Oon kokenut niin paljon eri fiiliksiä tän vuoden aikana, että huhheijakkaa! Mutta se on rikkaus. Virheistä opitaan, ehkä toistetaan ne uudestaan, mutta joskus sitten tehdään asiat oikein. Mä oon oikesti oppinut tosi paljon kaikesta. Ja mun mielestä just nuorena pitäis kokeilla asioita, ei miettiä liikaa ja sit myöhemmin oppia niistä virheistään. 


Vuosi 2014 tuo tullessaan paljon isoja muutoksia. Jännittää. Mutta mulla on kuitenkin semmonen pieni tunne tuolla jossain, että ne on hyviä muutoksia. Hyviä juttuja, jotka tekee ens vuodesta (tai siis tästä) vieläkin paremman.


Hyvää uuttavuotta murut!! 


 photo 1.jpg
 photo 2.jpg
 photo 3.jpg
 photo 5vanhat.jpg
 photo 4.jpg
 photo 5bieber.jpg
 photo 7canaria.jpg
 photo 8canaria.jpg
 photo 9canaria.jpg
 photo 10kevaumlt.jpg
 photo 11kesaumlauml.jpg
 photo 12.jpg
 photo 13jussi.jpg
 photo juhannus14.jpg
 photo kesauml15.jpg
 photo 17.jpg
 photo kesauml16.jpg
 photo 18.jpg
 photo 19.jpg
 photo 20turkki.jpg
 photo 21syksy.jpg
 photo 22.jpg
 photo 23.jpg
 photo 24.jpg
 photo 25.jpg
 photo 26.jpg

6 kommenttia:

  1. ihana postaus!! hyvää uutta vuotta sulle :-)

    VastaaPoista
  2. Nice pictures. I like the christmas cake. I follow you now, follow you back? ♥ Xoxo

    VastaaPoista
  3. Voi olipa kiva katella noitakuvia varsin ihania!! :D eritote mua nauratti toi oppilaskunnan tai mitä ton kuvan jölkeen kävi XDD oot kaunis lindaa <3 toivottelee Sirpa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo viime vuos oli kyl aika tapahtumarikas!! :-D Hahahhahaha jooo ei hitto en unoha ikinä! :-D Itse ooot ihana sinä! <3

      Poista