2014/01/10

Don't find love, let love find you. That's why it's called falling in love because you don't force yourself to fall, you just fall




Mä vaan niin rakastan Helsinkiä. Rakastan kävellä niillä kaduilla, keskellä sitä ihmismäärää. Rakastan niitä vanhoja taloja ja autojen paljoutta. Rakastan niitä tyylitajuisia ihmisiä. Rakastan ja oon aina rakastanutkin. Kohta mä saan tallustella niitä katuja joka päivä. Oon niin onnellinen. 
Viimepäivinä oon pyöriny aika ahkerasti työhaastatteluissa. Tänään kävin vielä yhdessä ja toivon tosiaan, että nappais! Viikonloppuna meen Halen luokse suunnittelemaan vähän sitä, kun muutan sinne. Muutan siis kämppikseksi mun ystävän kanssa. Ihanaa, ettei tartte olla sitten aluks ihan yksinäinen, kun ei niin paljon ihmisiä sieltä tunne. 
Oon alkanut jo valmistautumaan vähän historian ylppäreihin, kerrankin suht ajoissa! Tänään vaan himassa rentoilua ja huomenna sit taas pääkaupunkiseudulle! Hyvää viikonloppua tyypit! 

2 kommenttia:

  1. Mitä töitä hait Helsingistä? Tai jos et haluu tarkasti kertoa, ni minkätyylisiä? Kahvila, vaatekauppa, urheilu..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo oon hakenu aika moneen paikkaan esim just perus ruokakauppohin, joihinki vaatekauppoihin, päiväkotiin ja sit sellaseen ihan kunnolliseen työpaikkaan, mikä ois sit Espoossa. Siellä oon käyny nyt muutamassa haastiksessa ja toivoisin että pääsisin sinne :-)

      Poista