2014/01/08

Wait for the boy that would do anything to be your everything



Heippa kivat! Nyt jo kahdeksas päivä tammikuuta ja vasta pääsen päivittelemään. On ollut tosi kiireistä nyt kun treenit taas alkoi. Oon rampannut koulussa ja Espoossa melkein joka päivä. Onneks kohta tähänkin tulee muutos, sillä pikkuhiljaa se alkaa olla varmaa, että helmikuun alussa pääsisin muuttamaan Helsinkiin. Oon niin innoissani! Eka oikeesti iso juttu mun elämässä, kotoota pois muuttaminen. 
Tässä kuussa on tulossa monia kivoja juttuja, esimerkiksi Saksaan pienpeliturnaukseen lähtö, viikko sen jälkeen peli Tukholmassa ja synttärit! 
Oli muuten tosi kiva joululoma! Hengasin perheen ja ystävien kanssa. Uusivuosi vaihtui kavereiden kanssa Tahkolla. Ihan nice lähteä nyt almost puhtaalta pöydältä uuteen vuoteen. Jos tää vuosi toisi tullessaan jotain ihan uusia ja ihania juttuja. <3



2 kommenttia:

  1. Mitäs meinasit Helsingissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähempänä fudista ja oon hakenut sieltä töitä! Ja muutenkin oon aina halunnut asua siellä! :-)

      Poista