2010/09/24

but i´ll miss your arms around me

 

Tää postaus kertoo kaiken oleellisen mun päivästä. Eli ei mitään! Tänään en oo saanu koulun jälkeen aikaseks mitään. Kävin ostamassa uuden kynsilakan ja ajoin himaan, täällä mä sit oon datannu koko loppupäivän. Ja joo tiiän, et tänää on perjantai ja ois pitäny tehä kaikkee kivaa, mut nyt ei vaan jaksa. Toi kynsilakka on Rimmelin lycra PRO ja sävyltään 416 night flight. Tää lupaa, et pysyis jopa kymmenen päivää, mut siihen en oikee pysty uskomaan. Mulla ei meinaa muutenkaa pysy kynsilakat kauheen hyvin.. Mut tykkään tosi paljon täst värist ja tää väri sopii ihanasti syksyyn. Huomenna sitten jotain äxönii, eli Fannylla tyttöjenilta! Jee! Tulee varmaa olee tosi kivaa. Venaan jo innolla, et olis huominen. :-)

Pahottelen tosi paljon kuvien huonosta laadusta! En edelleenkää oo keksiny ratkasua tohon Flickr ongelmaan, joten jouduin lataamaan kuvat perinteisesti. :-(

Mutta pitäkää te kaikki tosi kiva perjantai-ilta! :--)



4 kommenttia:

  1. Hei, ootsä poistanu fliceristä kuvia, koska noissa aikasemmissa postauksissa ei kaikis näy kuvii? :--))

    VastaaPoista
  2. Joo poistin mä pari ku yritin saada sinne mahtumaan lisää. APUA vaikuttaaks se siihen?;oooo

    VastaaPoista
  3. kinkku puuttuu leivän päältä :(

    VastaaPoista