2010/09/23

you make me feel like im living a teenage dream

IMG_0914 IMG_0951 IMG_0945 IMG_0922 IMG_0859 IMG_0860 IMG_0865 IMG_0998 IMG_0961 IMG_0997
IMG_0996 
Heei! Tänään meil on ollu KLL:n eli koululiikuntaliiton futispelejä. Ne pelattiin kispissä ja tietenki ne pelattii pienellä kentällä pienillä maaleilla. Meil ei ollu maalivahtia, joten mä olin maalissa.. Haha, mut ihan hyvinhän mä siel pärjäsin! En päästäny ku kaks...
Sen jälkeen jatkettii viel panostusta koulun jälkeen ja jäätii kispii potkii.
Eilen vai toissapäivänä ostettiin mulle hiusväri ja ton värisiksi ne olis tarkotus värjätä. Toivottavasti onnistuu. Mukaan lähti myö tollanen Lumenen kasvovoide ja toi on oikeesti tosi hyvä ja iho tuntuu sen jälkee paljon pehmeemmältä. Pinnejä... Niit tarvii oikeesti aina! Mä en tajuu miten mä aina onnistun hukkaamaan kaikki mun pinnit, niit on nyt tullu osteltuu vähä liikaki, mut aina ne vaan häviää! Ja mun Flickr kusee! Se on nyt täyttyny enkä nytkään pystyny lataamaan kaikki niitä kuvia, jotka oisin halunnu julkasta :-( Kuka tietää miten pystyn taas lataamaan kuvii sinne, koska en haluu ostaa sitä versioo mikä maksaa, ja oon koittanu jo poistaa vanhoja, mut se ei auttanu. Anyone?

2 kommenttia:

  1. no joo älä vaa hei ton flickrin kanssa... mul on sama juttu :-( help us!

    VastaaPoista
  2. kiva! Ootsä nyt ladannu noi kuvat sillee ihan normaalisti? Mä en haluis lataa sillee, ku heikentää ihan sairaasti laatua :-(

    VastaaPoista