2010/09/20

when it knock you down just kick back up when it knock you down

IMG_0784 IMG_0786 IMG_0788 IMG_0789
IMG_0794

Moi! Aattelin tulla postaamaan vähän mun viimepäiväsistä ostoksista. Elikkä neule on Gina Tricotista ja maksoi 19.90€. Rakastuin tohon heti ku näin sen ja toi on sitäpaitsi tosi rento ja mukava päällä, ja lämmin! Kengät ostin, koska halusin uudet nilkkurit. Löysin yhet vielä ihanammat Din sko:sta, mut tietenki just mun koko oli loppu, enkä sitte voinut ostaa niitä. Mut noi löyty Andiamosta ja maksoi 30€ ja mun mielestä ainaki tosi kivat! Pipon osto oli oikeestaan pelkkä päähänpisto, koska oon aatellu ostaa jonku ihan kunnollisen pipon, mut sit näin ton Hennesissä ja ostin sen ns. "väliaikaseks pipoks".
Sitten asiasta toiseen. Huomenna on koulujen väliset futiskisat kispissä. Sitä ennen vien mun skootterin huoltoon ja Maija oli ihana ja lupas hakea mut sieltä huoltopaikasta, koska oon laiska enkä jaksa kävellä! Kohta ois aika lähtee ajamaan tanssi harkkoihin, joten pitäkääpä hauska
loppuilta! :-)

Muuten mitä mieltä te ootte, kannattasiko mun värjätä astetta vaalemmiks vai tummemmiks mun hiuksia?

3 kommenttia: