2010/09/19

I love this place, but it´s haunted, without you



mimosaaa 010 nothiiing 094 nothiiing 133 sardee 073 nothiiing 014

Moikka! Täl postauksel ei nyt varsinaisesti oo mitää merkitystä, mutta postaanpa nyt kumminki. Tänään aamulla meil oli se peli ja voitettiin 1-0, hyvä tytöt!
Tää sunnuntai on sit vissii ollu tällänen dataus päivä, meinaa muuta mä en oo tehnykkää. Mutta eipähän ressaa. Sainhan mä sentäs kirjotettua mun kiitos-kortteihin mun nimen :-D Ei huhhuh niistä tuli järkyttäviä ja sen kuvanki laatu kusee aika kympillä, mut ei kaiken tarvi aina olla niin justiinsa, eiks je? Huomen kasii kouluu, ei jaksais herää, mut onneks ekat tunnit on musiikkia, jesh! Sitte illemmalla on tanssiharkat ja kattoo nyt jaksaisko sitä futistaki mennä treenaamaan jossain välissä.
Onkohan kellään muuten tietoa, et miks aina sunnuntaisin on kauhee sunnuntaimasis? :-D

Btw mä en haluu saada tähän kommentteja joltain nimettömiltä anoilta mun hymystä / kuinka feikki se on, thänks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti