2010/09/27

I dont care what the people may say what the people may say about me

Moikka! Mun viikonloppu meni tosi kivasti! Lauantaina oli Fannylla tyttöjenilta ja oli tosi kivaa tytsyjen kaa. Sunnuntaina oli sitte peli Lappeenrannassa ja sain ihan kivasti luettuu matkalla kokeisiin. Peli meni hyvin ja me voitettii. Jee! Ja yks juttu piristi mun päivää tänää ihan sairaasti! Nyt ei oo enää Flickr-ongelmaa, kiitos Janitan. :-)

Photobucket
Photobucket
Ekaks käytiin kaupassa ostamassa kaikki ruokajutut, samalla ku venailtii, et loputki neidit saapuis paikalle.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Uskokaa tai älkää, mut me oikeesti käytiin uimassa! Ja voin sanoa, et oli aika sairaan kylmää vettä!
Photobucket Photobucket
Pelattiin kans tota peliä (jonka nimee en muista), mikä oli muuten ihan sika hauska ja sen pelaamine käy varmaa ihan lenkistä. xd Haha Jepsu ja Viinu innostu vähän leikkimää nukeillaki. :-D
Kaiken kaikkiaan oli todella hauskaa ja ens kerral uusiks ;-)

Ja sitte tänää meil oli koulukuvaus ja mul oli aamul niin kauhee vaatekriisi, ettei varmaa ikinä oo ollu pahempaa. En löytäny ittelleni mitää vaatetta, mikä ois sopinu ja mitä oisin halunnu pitää. Onneks sain lainata Saaralta sitte koulussa yhtä paitaa. Ja sekää ei riittäny, et olis ollu pelkästää vaatekriisi, vaan mullapa oli myös kauhee hiusongelma. Muistatteko silloin ku hehkutin miten kivat nää etuhiukset on? No, enää ei oo! Tein varmaa elämäni pahimman virheen, ku menin leikkaamaan nää, vaik olin just kasvattanu niistä vanhoista ihanan pitkät. No mut omapa on mun ongelma ja sille ei nyt voi mitää. No mä jouduin sitte laittamaan ne ylös pinneillä, koska toi on muutenki jo vähän yli pitkä. :-D
Kuvista sitte taas en osaa sanoa yhtään mitään, mutta luultavasti se on aika järkytys ku saan ne mun kätee. :-D

Mutta ei mulla muuta. Suuntaan kohta tanssiharkkoihin, joten pitäkää teki mukava maanantai-ilta!

2 kommenttia:

  1. heii lähetä mulle noit munottamii valokuviija sit niit lehti kuvii ja mun parpikuvatki :D

    VastaaPoista
  2. joo lähetän :-D mut meses ois varmaa kaikist helpoin koska fbees ja s-postil pitää lähettää yks kerrallaa ja noit on sikana...

    VastaaPoista