2010/09/13

mä oon tähdet taivaalla mä oon vuori korkeella

turhaa 048 turhaa 035 turhaa 049 turhaa 044 turhaa 047

Diudiuu tulispa jo talvi... Pääsis snoukkaa, käyttää kaikkii talvivaatteita, ois lunta ja kaikkee! On tää syksyki iha jepa, kaikki puitten värit on niin kauniita.
Nonii eli tänää kävin hakemassa noi mun silmälasit ja noi on kivat ainaki mun mielest ja sitäpaitsi näytän paljon viisaammalta niissä. Tai sit tää hiusten värjääminen ja silmälasien hankkiminen on vaa mun huono yritys päästä pois mun blondiudest.. :-D Löysin myös Hennesist yhet tosi kivat kengät, mut tietysti just mun koko oli loppu mustista ja siel oli vaan enää sellasia beessejä ja ne ei oikeen sopinu mulle. Höh, tää on just tätä mun tuuria. Seuraavaks ois treeneihin meno launeella ja ennen treenejä meil on joukkuekuvaus, mitäköhän siitäki tulee, meinaa tunnetusti mä en ikinä oo onnistunu noissa joukkuekuvissa. Mut nyt meen tekemää ruokaa ittelleni, joten pitäkää kaikki kiva ilta! :-)

4 kommenttia:

  1. etsä kyllä kovin snoukkaajalta näytä ja te tyhmät 'blondit' vaan esitätte tyhmiä. eiköhän sitä osais olla viisas jos oikeesti yrittäis eikä hankkis ittelleen jotain ääliömäistä blondin leimaa. järki käteen. en usko että on kovin siistiä olla se tyhmä blondi aina kaveriporukassa.. vai onko siinä keino hakea huomiota?

    VastaaPoista
  2. Pitääkö mun näyttää snoukkaajalta jos mä tykkään talvisin snoukata aina silloi ku ehin? En mä mun mielest täs missää vaihees oo sanonu et harrastaisin snoukkaamist sillee ihan for real. :-D Ja mä en todellakaan haluais olla se "tyhmä blondi" kaveri piirissä, mut emmä sitä vissiin tahallaan oo hankkinu. :-D

    VastaaPoista
  3. anonyymi?! mitä ihmet!! mut joo hei noi lasit sopii just hyvin!

    VastaaPoista